Zelda Silentforce

2015-01-08
20:43:21

Hiss and diss



Hissar:
Alla mina vänner.
Jag har spelat SSO i över 1 år och träffat sååå många nya trevliga och snälla personer så det är inte sant!
Tycker det är sjukt kul då man t.ex. inom en klubb träffas några stycken och gör saker tillsammans och har roligt. :) Vilket man inte får ut genom andra spel som t.ex. The sims eller ps4 där man inte spelar med andra personer på samma sätt.
Det är faktiskt en av de största anledningarna till att jag spelar SSO, sen att spelet i sig är roligt är ju bra det med :D
Puss och kram till er <3


Dissar:
"Hemstallsfunktionen" - Jag tycker dom borde på något vis göra en ändring gällande ett problem MÅNGA har nästan varje dag man spelar. Man fastnar någonstans, har hemstall väldigt långt borta men är verkligen tvungen att ringa hem.
Sedan får man antingen rida hela långa vägen där man var igen eller spendera Jorvik Shillings på transport varje gång.  Rätt så drygt i längden om ni frågar mig xD
Jag har ju hemstall i Gyllenåsarnas Dal och fastnar jag i t.ex. Frusna Dimmornas dal är det ju ett - piiiip - varje gång man ska ringa hem haha! :)
Dom skulle kunna införa en sorts funktionsknapp som gör att man teleporteras tillbaka igen till åtminstone samma stad, skog eller område man var i.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: