Zelda Silentforce

2015-02-24
15:19:51

En hel månad..

har det gått sen jag bloggade senast minst hehe, har verkligen haft en period då jag inte orkar blogga alls!
Men jag lär inte sluta för det, det går lite i vågor det här med skrivlusten osv :P Så nu lär jag skriva ett tag igen wohoo :D

Jag har även "backat undan" lite inom klubben med..  Inte gått på lika många event och knappt skrivit med andra medlemmar.  Haft egentid för mig själv, det händer att jag är med på event ibland men det är sällan numera.

Jag ser nu också att trots min svacka har folk gått in på min blogg dagligen, det är väldigt kul att se och får mig att vilja fortsätta :) Så tack till er som läser <3

Oaktiv i spelet är jag dock inte annars, spelar nästan varje dag och levlar mina nya hästar för fullt.  Har ännu några nya stjärnor i stallet som jag inte presenterat för er men vänta bara det kommer!

Har funnits MÅNGA tillfällen då jag tänkt "Det här borde jag skriva om... fast... jag orkar inte."  så mycket har nu blivit bortglömt och så är det bara.  Men nya saker sker hela tiden på Jorvik så det ska nog inte bli något problem att börja skriva igen.

Här kommer en bild från Alla hjärtans dag ^^
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: