Zelda Silentforce

2014-09-16
20:19:04

Hösten är här!

Nu tycker jag att det är höst även om det är relativt varmt ute ännu men på nätterna är det kyligt. Brrr.
Jag trivs bättre när det är kyligare för alldeles för mycket värme slår ut mig helt. 
Ska bli härligt att få mysa i varma kläder inomhus framför bra serier och dricka te :)
Måste ju ta mig ut emellan och rida hästarna också vilket ska bli kul.  Vintern i Jorvik är väldigt vacker och jag längtar efter snön som kommer att täcka marken i år igen *.*

Men innan vintern kommer så ska jag ännu hinna köpa ny häst snart som sagt, dock ska jag vänta ännu 1 extra veckor. Så på lördag är det 2 veckor kvar gah xD 
Grejen är den att jag fallit för en annan häst, jag älskar fortfarande den jag tänkte skaffa men en annan har tagit mig med storm.
Jag har redan 2 andalusier och en frisisk sporthäst som liknar varann så jag kommer att köpa en ny tinker istället :D  Bild kommer ut när jag köpt honom ;)
Jag kommer troligtvis köpa den frisiska sporthästen längre fram i tiden :) 
Information om min första tinker Supernova kommer snart också, har varit för lat för att skriva men den som väntar på något gott... 

Efter att jag köpt ny häst ska jag även byta hemstall från Vingården till Gyllenåsarnas Dal :)  Nu när det går en färja från Västkobbens fiskeby passar det perfekt tycker jag!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: