Zelda Silentforce

2014-10-20
15:55:08

SuperNova

Här kommer lite info om min första tinker jag köpt :)

Först hade jag tänkt skaffa mig antingen en svart/vit tinker eller röd/vit men sedan blev det ändå denna fina damen som fick följa med mig hem.
Hon har ju varit med mig nu ett tag så jag har hunnit lära känna henne ganska så bra ^^

Supernova aka Nova är ett lugnt och vänligt tinker-sto som ännu har mycket att lära, hon gör bra ifrån sig på tävlingar men är lite klumpig och vet inte riktigt var hon har fötterna haha..

Tinkerhästen är en hästras från Irland är främst känd för sitt utseende, en kraftig ridhäst med en fläckig skäckfärg och även sitt lugna temperament.


Här är en gammal bild från när jag nyss köpt henne <3




 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: