Zelda Silentforce

2014-11-18
14:01:36

Hissar och dissar



Hissar:
Jag har valt att ge en stor hiss till min nya klubb som jag gick med i förut: Alpha Kings!
Ett underbart gäng med roliga och snälla människor som bara har kul ihop, har ännu inte varit med om ett ända bråk, problem eller drama. Väldigt skönt att slippa sånt och ha en fin gemenskap bara :)
Många event, strukturerade möten och respekt mellan medlemmarna.
Va tveksam först ifall jag faktiskt skulle byta klubb och va orolig för att inte trivas eller passa in då man hade varit med i Wicked Village ett bra tag..  Men hittills har allt gått superbra och här tror jag bestämt att jag stannar :)
<3

Dissar:
Folk som buggar/fuskar sig högre på topplistor - det måste finnas såna.
Då jag resultattävlar så har jag bästa kläderna och bästa utrustningen, jag kämpar och kämpar för att komma i topp.  Jag tar genvägar och snäva svängar så gott det går, mer än så vet jag inte om man kan göra?
ÄNDÅ lyckas alltid vissa personer komma högre med flera sekunders skillnad vilket är helt otroligt..  Antingen har dom en raket på sin häst eller hemliga genvägar som jag är för dum för att förstå eller så fuskar de helt enkelt. 
Kan också vara så att deras hästar blivit snabbare i spelet av nån anledning, har fått höra från Supporten att det kan vara så och att dom jobbar på det. Märker då inte att dom gör något åt saken -.-
Känns väldigt orättvist då man kämpar och ändå inte kan få priser för att man varit duktig.

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: