Zelda Silentforce

2014-05-30
15:16:46

Ultramystery

Den sjunde och sista hästen jag skriver om är Ultramystery!
Han är döpt efter en Dead by April låt - Mystery ;)
Och nog är han allt ett mysterium... Lite svårt att förklara men han är väldigt speciell och unik på sitt egna vis.
Vi har en "connection" han och jag som jag tror ingen kan förstå sig på om jag ska vara ärlig...  Det är precis som om han läser mina tankar och jag vet vad han känner osv.. Komplicerade saker så vi låter det vara såhär tills vidare :)

Ultramystery får kallas för "Damon" för jag tycker det låter coolt, brukar faktiskt också skoja till det ibland och kalla honom för ko/kossan haha.
Han är en hingst av rasen Frisisk Sporthäst som är en hästras baserad på korsningar mellan den holländska frieserhästen och diverse olika hästraser bland annat engelska fullblod eller morganhästar. Hästarna är lättare i typen och mer atletiska än frieserhästen och är på så sätt mer lämpade för ridsport.
Damon är atletisk, snabb, spontan och Älskvärd <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: