Zelda Silentforce

2014-05-28
15:25:43

Introduktion

Hej! Mitt namn är Zelda (Novaleé) Silentforce, jag är 21 år och med det här inlägget startar jag igång bloggandet om allt möjligt som har med mitt liv att göra :)

Jag är på server 2 och bor på Vingården med mina hästar.
Först va jag på en annan server med folk som talade en massa andra språk - allt utom svenska, så jag tänkte att en svensk server skulle passa mig bättre och att byta va det bästa jag gjort tror jag.

Jag är med i en klubb som heter Wicked Village och där trivs jag som fisken i vattnet! Så grymt härligt gäng och dom har även blivit som en familj för mig här på SSO. Vad vore jag utan er knasbollar? ;)

På den här bloggen kommer jag bland annat skriva om klubben, mina hästar, vad jag gör om dagarna, championat, min utveckling, onsdagarnas uppdateringar och massa mer!  I framtiden kanske jag även skaffar en Youtube-kanal och redigerar filmer som jag lägger ut där, men inget är säkert ännu.  Är iaf intresserad av det men ska se lite först om det är min grej och prova mig fram :)

Har du en gång hittat hit och börjat läsa hoppas jag av hela mitt hjärta att du finner min blogg intressant och givande och fortsätter att följa mig :)

 
Kommentar:
2014-05-28 @ 15:31:14
#1: Carro

Woho, ska bli intressant att följa :D

Svar: Hihi tack :D
Maria Silentforce

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: