Zelda Silentforce

2014-05-29
14:11:30

Dragonwarrior

Jag tänkte börja med min starthäst Dragonwarrior.
Detta är då hästen som fick följa med mig ifrån allra första början då jag var ny och inte kände till någonting här på Jorvik. Han var minst lika osäker så vi har båda hjälpt varandra under en lång tid.
Före jag hade honom var jag ingen hästtjej alls och kunde i princip ingenting om hästar eller ridning. Det har trots allt inte varit något problem, min älskade Dragon har haft full förståelse och alltid trott på mig såsom jag har trott på honom.
Vi har genomgått mycket ihop och utan honom vore jag inte den jag är idag - Zelda Silentforce!

Dragonwarrior (som jag valt att kalla för Dragon), är en hingst i rasen "Jorvikiskt fullblod" som älskar äventyr!
Han vågar ge sig ut på de allra farligaste uppdragen då ingenting skrämmer honom.
Han ärtrogen, äventyrslysten, självsäker och den vänligaste häst jag någonsin träffat.
 
Kommentar:
2014-05-30 @ 02:00:02
#1: Carro

Hihi, intressant att läsa xD :D

Svar: Good :D
Maria Silentforce

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: