Zelda Silentforce

2014-05-29
14:23:26

Cinnamonfire

Andra hästen jag skriver om blir Cinnamonfire.
Henne skaffade jag eftersom hon är så otroligt vacker överallt - hon är perfekt!
Såg en annan tjej komma ridandes på en likadan och föll direkt, jag brast ut "Var har du köpt hästen?" och fick svaret "Paddockön" red direkt dit och kollade in henne.
Så fort jag hade råd köpte jag henne och där fanns det ingen tvekan, hon skulle bli min! :D

Cinnamonfire,  som jag nu kallar för Cimone är ett ståtligt sto av rasen "Andalusier" som är en hästras som ursprungligen kommer från Andalusien i södra Spanien.
Hon är mogen, smart, kärleksfull och älskar att tävla och visa upp sig!
Vilket inte är oklanderligt jag menar... se på henne! Hon är någonting att se på och jag önskar att jag aldrig behövde slita blicken ifrån henne.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: