Zelda Silentforce

2014-06-09
14:53:36

Tankar om allt möjligt..

Hejsan allihopa!  Nu tänkte jag skriva av mig lite tankar kring vad som kanske kommer att hända och vad jag önskar mig osv.

För det första har jag funderingar gällande ett flertal stängda grindar som finns här och var.. T.ex. den inne i Devils gap, en grind nära Wolf hell in, en där vid Mrs Pike och fiskaren vad han nu heter och ett stängt G.E.D. område.
Kommer de att öppnas snart och vad kommer att hända bakom dessa grindar?
Jag hoppas på något liknande som då de öppnade Gyllenåsarnas dal och Skördebygden..

Sen har vi ju också en väg som är täckt av snö och där bakon ska det finnas en "Dinousauriernas dal" :O
Heter den bara så utan anledning eller kommer det faktiskt finnas dinousaurier där? Det vore ju superhäftigt isåfall då jag älskar sånt men kanske lite farligt..  Jag vet inte asså haha :D

Jorvik City syns till när man åker färja och kollar på kartan, jag tror att nån satt dit det med flit för att man ska bli nyfiken. Jag hoppas det blir jättestort med en massa nya saker, människor och uppdrag! Och kanske något mer alldeles extra eller speciellt på nåt vis.

För övrigt skulle jag vilja att hästarna är föl ifrån början och sen när man levlar dom så växer dom vartefter det vore ju jätteroligt, men kanske för komplicerat :/
Önskar mig också bättre musik på discot haha för den blir lite enformig..

Det va allt jag kom och tänka på nu, kommer kanske snart ännu en till fundering kring vad som kommer att ske!

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: