Zelda Silentforce

2014-06-04
14:45:46

Seg är jag!

Tjenaaa, jag har varit lite seg de senaste dygnen med att blogga men har varit lite upptagen med att spela och skypa så jag glömt bort tiden och sen har man inte haft tid osv :) håhå.   Sorry sorry ^^
Har ju hänt lite saker på sistone också så jag har lite att skriva om nu..
Jag har varit duktig och levlat hästar en hel del med min käraste vän Kaj <3
Sen har vi flummat omkring och buggat in oss typ överallt haha! Spelar ni SSO och inte har gjort det måste ni lätt testa, finns så mycket att utforska i detta spel så det är ju inte sant höhö.
Sen har jag gått och blivit gift sådär lite spontant med Gwenda :D Zelda Zebradaughter agerade präst och gjorde ett bra jobb :)  lite kul att vi har samma namn yao ^^   Dock kom inte så många på vårat bröllop men nåväl, inte alltid man har tid för alla event.

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: