Zelda Silentforce

2014-07-11
20:41:56

Transport

Hej på er :) 
Denna veckans onsdagsuppdatering va väl helt okej men lite trist ändå eftersom jag alltid hoppas på att det ska hända något nytt och riktigt spännande!
Uppdragen man fick göra var att hjälpa Baronessan fixa en transport till Ridhuset (inte för att jag ens tyckte det behövdes) och den som körde dit transporten var Jack...  Som kör som en galen fartdåre! xD
Jag som tycker att jag är rätt modig och spontan av mig men då påstår Jack att jag är tråkig, man måste ju ha lite gränser ibland ;)
Det har kommit lite nya sommarkläder till stranden i Fort Pinta också som va riktigt fina :)

Har varit väldigt oaktiv på bloggen nu under sommaren eftersom jag är mest ute och njuter av vädret samt umgås med min familj.. Men man måste ju ändå ta hand om sina fina hästar också så jag försöker så gott jag kan :D
Bloggen prioriteras lite mindre dock så det är ju synd.  Men jag försöker!
Hoppas alla har en härlig sommar :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: