Zelda Silentforce

2014-07-06
14:56:37

Semester

Hej! Nu är det såhär att jag har varit bortrest i en hel vecka och har helt enkelt inte haft tid eller lust till att blogga men nu är jag hemma och kan köra igång ordentligt igen!
Ska åtminstone försöka eftersom jag inte vill att bloggen blir stillastående och minskar på läsare osv så jag ber om ursäkt för att jag varit så oaktiv här.
Jag (Zelda Silentforce) har varit och träffat Kailey Darkwatcher in real life om man säger så och vi har haft jätteroligt ihop och snart kanske hon hälsar på mig med :)
Vi började från första början snacka via SSO så det kan leda till mycket och i det här fallet en väldigt stark vänskap. <3

Nåväl, vi kan säga att jag haft en veckas semester :D
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: