Zelda Silentforce

2014-12-02
14:10:48

Stormfighter

Tjena! Jag ligger lite efter med att berätta om mina hästar så känner att jag behöver ta tag i det nu :)

Detta är Stormfighter, hon är ett vackert och praktfullt Andalusier-sto.  Jag kommer att kalla henne för Sally.


Sally växte upp hos en fin familj med barn och flera djur men en dag var hon med om en olycka. Vet inte exakt vad som hände men något med att hon rymt hemifrån och varit borta i flera månader, vad som hänt däremellan vet ingen. Hon kom iallafall hem igen men då hade redan familjen planer på att sälja henne och hon fick hamna hos mig istället :)   Hon kan vara väldigt skygg men när man väl lär känna henne märker man tydligt att hon har ett gott hjärta. Hon är dessutom väldigt tuff av sig och tar sig an alla utmaningar vi stött på hittills, hon är väldigt duktig i tävlingar och trivs jättebra i stallet så jag tror detta ska bli väldigt bra ^^

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: