Zelda Silentforce

2014-12-22
20:14:19

Juletider!

Hej! Förlåt för RIKTIGT dålig uppdatering här på sistone men har varit upptagen med sååå mycket annat.
Har tyvärr inte prioriterat bloggen nu men det blir nog ändring i Januari igen då allt med julen är över. :)
Har varit mycket med jobb och privat utanför SSO samt inom SSO också bland annat juluppdrag, ryktesuppdrag i Dinodalen osv osv..   Fullt upp helt enkelt ^^  
Har aldrig varit en aktiv bloggare och lär väl aldrig bli så duktig på det som jag önskar men jag gör mitt bästa i varje fall :)
 Känns som om det jag skriver ofta om är just det att jag är dålig på att uppdatera..   Vilket är tråkigt :/ 
Men man har ju alltid sina ups and downs eller hur? Ibland är det jättekul att blogga och ibland inte..  
Hoppas ni inte är alltför besvikna C:

God jul önskar Zwelda.

ti
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: