Zelda Silentforce

2014-08-12
18:36:54

Championat

Tjenare! Idag kom jag på en rolig grej som jag faktiskt knappt alls tänkt på innan. 
Jag har aldrig varit bra på att tävla i championat, har mestadels failat och förlorat. 
Men så tänkte jag idag såhär plötsligt att vad fasen...  Det skulle ju vara riktigt roligt att börja tävla seriöst och försöka vinna priser till mina fina och underbara hästar :D
Har ju försökt komma i topp i de vanliga tävlingarna men tyvärr så är det alltid nån som har bättre tid trots att jag gör mitt bästa menmen :) Kanske championat kan bli min nya grej?
Tror dock inte alla mina hästar är lämpade för det men ska träna upp dem så gott jag kan och sen får man se vilka som går "vidare" till championat om man säger så.   Min kära Jewelqueen kommer nog platsa där känner jag redan på mig :)
I'm gonna be a star ;D Topplistan here i come!
 
Kommentar:
2014-11-04 @ 22:40:14
#1: Carro

You go girl! :D

Svar: Haha försöker iaf ^^
Maria Silentforce

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: