Zelda Silentforce

2014-09-28
12:48:22

Kämpa på!

Tjoo!   Jag kämpar och kämpar för att bli bäst på topplistan höhö..  Det har inte funnits så mycket annat att göra på Jorvik så då får man lägga fokus på någonting annat ^^ 
Trodde faktiskt inte förut att jag skulle kunna bli så bra men det blir faktiskt bättre och bättre hela tiden, så roligt att se resultat. :)
Nu har dom nollställt listorna så därför går det ännu lite bättre men vi får se hur det håller i sig ;D

Måste också passa på att visa hur SNYGG min Damon är i lång man igen samt nya utrustningen som är i världes snyggaste färg ;)

Obsidian och Dragonwarrior är ännu på hästön men jag vet iaf att båda 2 ska få en ny look när de kommer hem ^^



-
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: