Zelda Silentforce

2014-12-27
18:05:31

Wildflower

Detta är min andra arab jag köpt och hon heter Wildflower men kallar henne för Wilda :)
Jag hade faktiskt inte tänkt köpa en till arab men är väldigt svag för fuxhästar och det va därför jag inte kunde låta bli denna vackra skönhet <3

Wilda är då ett Arabiskt fullblod och information om dem finns redan där jag skrev om min första arab Frostprince.
Hon är väldigt nyfiken och busig av sig, full med energi och livsglädje ^^ 
Hon må vara liten och kanske ser rätt oskyldig ut men hon är tuffare än vad man tror! Har redan haft med henne några gånger i Den Gömda Dinosauriens Dal och trots kylan och alla mystiska skogar som finns där så va hon inte ett dugg rädd.
Ps. Wilda och Prinsen har redan fattat tycke för varann ;3

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: